PODKARPACKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH
35-105 RZESZÓW, ul. B. Żeleńskiego 19 a
tel. 017-860-94-55
fax. 017-869-94-56
OGŁOSZENIE O NABORZE
NR 15/2017
OFEROWANE STANOWISKO PRACY: Referent – Wydział Zamówień Publicznych
MIEJSCE PRACY: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
LICZBA WOLNYCH MIEJSC PRACY: 1
WYMIAR ETATU: pełny
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
1. Współpraca z Wydziałami i Rejonami Dróg Wojewódzkich PZDW w zakresie prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (w tym przestrzeganie prawidłowego stosowania
procedur wewnętrznych dot. udzielania zamówień publicznych na podstawie art. 4.pkt 8 Ustawy Pzp.)
2. Przygotowywanie w uzgodnieniu z wydziałami merytorycznymi i archiwizowanie referencji wystawianych przez Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie.
3. Sporządzanie/weryfikacja standardowych pism, dokumentów księgowych i ubezpieczeniowych dotyczących pracy Wydziału.
4. Wykonywanie czynności administracyjno- biurowych w Wydziale Zamówień Publicznych (obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji Wydziału, wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentów Wydziału, wprowadzanie danych do systemów informatycznych).
5. Obsługa sprawozdawczości i statystyki Wydziału.
6. Obsługa wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń dotyczących pracy Wydziału.
7. Współpraca z komórkami organizacyjnymi PZDW.
8. Inne prace zlecone przez przełożonych wynikające z Regulaminu Organizacyjnego PZDW w Rzeszowie.
Warunki pracy:
1. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
2. Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
3. Praca w siedzibie PZDW Rzeszów.
4. Pakiet socjalny.
WYMAGANIA NA STANOWISKU PRACY:
NIEZBĘDNE:
· Wykształcenie: wyższe,
· Umiejętność obsługi komputera w tym: znajomość obsługi komputera, systemu operacyjnego Windows i pakietu MS OFFICE,
· Prawo jazdy kat. ”B”,
DODATKOWO PREFEROWANE:
· Znajomość specyfiki pracy biurowej ( praca lub staż lub praktyki zawodowe),
· Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. 2017 poz.1579), oraz innych przepisów związanych ze stosowaniem w/w ustawy,
· Znajomość aktów prawnych związanych z samorządem województwa.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
WYMAGANE DOKUMENTY:
a) list motywacyjny ( z powołaniem się na nr naboru)
b) Curriculum Vitae,
c) kserokopia dowodu osobistego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
d) kserokopia dyplomu,
e) kserokopie świadectw pracy,
f) kserokopia prawa jazdy,
g) oświadczenie kandydata, że nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie,
h) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych ,
i) oświadczenie kandydata o następującej treści : „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U.2016.922 z późn. zm. ),
j) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia, o którym mowa w art.13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t.j.Dz.U.2016.902 z późn.zm.),
k) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach , umiejętnościach i uprawnieniach.
INFORMACJA O MIEJSCU I TERMINIE SKŁDANIA DOKUMENTÓW:
Wymagane dokumenty należy złożyć w siedzibie Podkarpackiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ul. B. Żeleńskiego 19 a, pok. Nr 30 lub przesłać pocztą na adres j. w. w terminie do dnia 09.01.2018 r. do godz. 15.00. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 017 860-94-54.
UWAGI:
· Informacja z listą kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń PZDW w Rzeszowie i stronie internetowej www. Bip.pzdw.pl,
· Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata bez podania przyczyn.
ostatnia wizyta: brak danych liczba wizyt: brak danych |
ostatnia aktualizacja: 2017-12-29 redaktor: Jacek Bieniasz rejestr zmian |